ServicePower en PwC België slaan de handen in elkaar voor aftermarket-oplossingen voor buitendienstbeheer

Partnership beoogt geavanceerde productieoplossingen in heel Europa

McLean, VA – Sint-Stevens-Woluwe, België, 3 juni 2021 – ServicePower, een globaal aanbieder van software voor buitendienstbeheer met een sterke focus op het veranderen van de servicebeleving, en PwC Enterprise Advisory bv (hierna “PwC België”), onderdeel van het PwC-netwerk van ondernemingen die audit-, fiscale en adviesdiensten aanbieden, kondigden vandaag een partnership aan voor het leveren van een gezamenlijk buitendienstbeheer voor productiebedrijven in heel Europa.

Servicekwaliteit staat centraal in onze huidige businessmodellen voor productie. Organisaties krijgen te maken met een stijgende vraag naar meer transparantie in de werking en vinden het essentieel dat hun klanten een beroep kunnen doen op een zelfbedieningstechnologie die is afgestemd op hun vereisten.

In hun aanhoudende streven naar meer efficiëntie, lagere kosten en hogere klanttevredenheid bundelen ServicePower en PwC België hun software- en dienstenaanbod. Dit om een omvattende buitendienstbeheeroplossing voor mensen, processen en technologie aan te bieden. ServicePower helpt vooraanstaande wereldspelers met hun operaties te verbeteren door een end-to-endoplossing voor hun buitendienstbeheer aan te bieden. PwC kan steunen op een uitgebreide ervaring met Services Supply Chain (SSC) en zal strategisch advies en diensten leveren in het domein van na verkoop diensten aan grote fabrikanten van consumentenelektronica en toestellen. Beide organisaties zullen zich in een eerste fase toeleggen op de Europese markt.

"We zijn bijzonder opgetogen over het partnership met PwC België, dat onderdeel is van een van de grootste audit-, advies- en consultingnetwerken wereldwijd", aldus Frank Gelbart, CEO van ServicePower. "PwC België heeft unieke ervaring in services supply chain en vormt zo een natuurlijke uitbreiding voor ons eigen buitendienstbeheerplatform. We kijken ernaar uit om nieuwe maatstaven op het vlak van kostenbesparing te kunnen zetten en samen merkervaringen te verbeteren."

“Fabrikanten moeten doorgroeien naar leidende dienstenleveranciers als ze op lange termijn een winstgevende groei willen blijven realiseren”, aldus Jochen Vincke, Partner bij Management Consulting – Operations binnen PwC België. “Onze strategie en benchmarkingdiensten in combinatie met het cloud buitendienstbeheerplatform van ServicePower zullen de prestaties van de dienstverlening optimaliseren, kosten verlagen en inkomsten maximaliseren. Tegelijk bieden we zo de klanten op hun beurt een duurzaam concurrentievoordeel.”

Over ServicePower:

ServicePower is een vooraanstaand aanbieder van software voor buitendienstbeheer met een sterke focus op het leveren van een uitzonderlijke klantervaring en het verbeteren van de operationele efficiëntie. Tal van toonaangevende buitendienstorganisaties wereldwijd, zoals GE Appliances, LG, AIG, Allstate en Siemens werken al samen met ServicePower, dat het enige SaaS-platform aanbiedt dat bedrijven helpt om zowel hun eigen werknemers als hun onderaannemers efficiënt te beheren. ServicePower biedt ook een volledig beheerd netwerk van gedetacheerde dienstenleveranciers voor het leveren van buitendiensten op maat in stedelijke en moeilijk bereikbare locaties in Noord-Amerika en Europa.

Contactgegevens voor de media

ServicePower